سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

به من گفتند هیچ مشکل حراستی ندارم/ این خبرها از روی غرض‌ورزی و دشمنی با من است!

 


مسعود اطیابی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون، چند روز پیش در گفت و گویی خبر از ممنوعیت فعالیت لیلا اوتادی داد.اطیابی در این باره توضیح داد که تصمیم داشته برای نقش اول سریال «سهمی برای دوست» از لیلا اوتادی استفاده کند اما: «متاسفانه به علت اینکه ایشان ممنوع التصویر هستند این همکاری ممکن نشد و سپیده خداوردی جای ایشان را گرفت».

لیلا اوتادی در واکنش به این موضوع گفت: «این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. برای اولین بار است این مساله را می‌شنوم. من حدود دو هفته پیش فیلم سینمایی «برگشت ناپذیر» را به کارگردانی امیر احمد انصاری تمام کردم. به تازگی هم قراردادی برای یک مجموعه تلویزیونی امضا کردم که جزئیات آن را بعدا اعلام می کنم».

بازیگر سریال های «آخرین گناه» و «اشک ها و لبخندها» در پاسخ به این پرسش که این شایعات از کجا نشات می‌گیرند، گفت: «واقعا نمی دانم. پیگیری کردم و به من گفتند هیچ مشکل حراستی ندارم. فکر می کنم اینها از روی غرض ورزی و دشمنی بعضی‌ها با من است».

او همچنین درباره این شایعه که تاخیر در ساخت فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» هم به خاطر ممنوع الکاری این بازیگر است، گفت: «این مساله که اصلا هیچ ارتباطی به این شایعات ندارد و نمی تواند داشته باشد. من این فیلمنامه را دو سال پیش خریدم. اما چون می خواهم این کار کارگردان و بازیگران و عوامل معتبر داشته باشد، منتظر شدم و الان در حال رایزنی هستم».


منبع : تماشا


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.